Matěj SURÁK
Bachelor's thesis
Model sponzoringového partnerství ve sportu
Model of sponsoring partnership in sport
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku sportovního sponzoringu v oblasti neprofesionálního sportu. První část práce se zabývá teoretickým základem sponzoringu a jeho využíváním a legislativou na území České republiky. Autor zde popisuje jednotlivé fáze sponzoringové spolupráce a zaměřuje se na možnosti nabídky sportovních klubů a sponzorů. Druhá část práce je poté zaměřena na analýzu obou vybraných …moreAbstract:
This bachelor thesis is focused on the topic of sports sponsorship in the field of non-professional sports. The first part deals with the theoretical basis of sponsorship and its use and legislation in the Czech Republic. The author describes the individual phases of sponsorship cooperation and focuses on the possibilities of offering sports clubs and sponsors. The second part of the work is focused …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SURÁK, Matěj. Model sponzoringového partnerství ve sportu. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sportovní sponzoring jako nástroj marketingové komunikace
Veronika Nováková -
Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s.
Tereza Tučková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace sportovního klubu
Zora DUŠKOVÁ -
Sportovní sponzoring jako forma marketingové komunikace
Michal MATUSZEK -
Sponzoring v tanečním sportu
Lenka Machková -
Sponzoring sportovních klubů podnikatelskými subjekty
Jakub Třináctý -
Sponzoring v oblasti sportu a jeho vnímání mladou generací
Jakub Kleiner