Bc. Filip Liška, DiS.

Bakalářská práce

Online marketingová komunikace AC Sparta Praha

Online marketing communication of AC Sparta Prague
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikace českého fotbalového klubu AC Sparta Praha. Obsahem teoretické části je obecná definice marketingu, představení online marketingu a jeho nejčastějších forem, sociálních sítí a seznámení se SWOT analýzou, která je následně využívána v praktické části práce. Součástí teoretické části je následně kapitola zabývající se marketingem ve sportovním …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the online marketing communication of the Czech football club AC Sparta Prague. The content of the theoretical part is a general definition of marketing, an introduction to online marketing and its most common forms, social networks and an introduction to SWOT analysis, which is subsequently used in the practical part of the thesis. Subsequently, the theoretical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní