Online marketingová komunikace AC Sparta Praha – Bc. Filip Liška, DiS.
Bc. Filip Liška, DiS.
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Online marketing communication of AC Sparta Prague
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingovou komunikace českého fotbalového klubu AC Sparta Praha. Obsahem teoretické části je obecná definice marketingu, představení online marketingu a jeho nejčastějších forem, sociálních sítí a seznámení se SWOT analýzou, která je následně využívána v praktické části práce. Součástí teoretické části je následně kapitola zabývající se marketingem ve sportovním …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the online marketing communication of the Czech football club AC Sparta Prague. The content of the theoretical part is a general definition of marketing, an introduction to online marketing and its most common forms, social networks and an introduction to SWOT analysis, which is subsequently used in the practical part of the thesis. Subsequently, the theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o2hwr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ladislava Knihová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing fotbalového klubu AC Sparta Praha
Zdeněk Grosman -
Sportovně-ekonomická analýza AC Sparta Praha
Hlaváček Hlaváček -
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE FOTBALOVÉHO KLUBU AC SPARTA PRAHA
Denisa Doležalová -
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Matúš Madaras -
Analýza a komparace celoročního tréninkového cyklu týmů ženského fotbalu AC Sparta Praha a FC Viktoria Plzeň
Adéla RADOVÁ -
Marketingová strategie fotbalového klubu AC Sparta Praha
Dominik Junger -
Využití sociálních médií v marketingové komunikaci fotbalového klubu z pohledu fanouška: Případová studie AC Sparta Praha
Tomáš Kouklík -
Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal
Stanislav Šafránek