Marek Červenka
Bachelor's thesis
Marketingový plán FEMAT Radotín s.r.o.
Abstract:
Práce se zaměřuje na marketingové plánování FEMAT Radotín s.r.o. Analyzuje současný stav podniku, který je oficiálním dealerem vozů značky ŠKODA. Následně jsou navrženy kampaně pro podnik v roce 2017. Návrh obsahuje i možné vizuály.Abstract:
The thesis focuses on marketing planning of FMEAT Radotín s.r.o. company. It analysis the current state of the company, which is an official dealer of ŠKODA. Subsequently there are campaigns for 2017 proposed. The plan includes the possible graphic designs too.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2017
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Červenka, Marek. Marketingový plán FEMAT Radotín s.r.o.. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / field:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Aplikace komplexní situační analýzy v oblasti marketingového plánování (marketingový management)
Michal Pitucha -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Marketingové plánování ve stavební firmě
Milica Radojković