Marketingový plán FEMAT Radotín s.r.o. – Marek Červenka
Marek Červenka
Bachelor's thesis
Marketingový plán FEMAT Radotín s.r.o.
Anotácia:
Práce se zaměřuje na marketingové plánování FEMAT Radotín s.r.o. Analyzuje současný stav podniku, který je oficiálním dealerem vozů značky ŠKODA. Následně jsou navrženy kampaně pro podnik v roce 2017. Návrh obsahuje i možné vizuály.Abstract:
The thesis focuses on marketing planning of FMEAT Radotín s.r.o. company. It analysis the current state of the company, which is an official dealer of ŠKODA. Subsequently there are campaigns for 2017 proposed. The plan includes the possible graphic designs too.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Jan Chocholáč, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Červenka, Marek. Marketingový plán FEMAT Radotín s.r.o.. Pardubice, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringBachelor programme / odbor:
Transport Technology and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Aplikace komplexní situační analýzy v oblasti marketingového plánování (marketingový management)
Michal Pitucha -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Marketingové plánování ve stavební firmě
Milica Radojković -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór