Zuzana VOSTALOVÁ
Bachelor's thesis
Začínající učitelky mateřských škol
Beginning Kindergarten Teachers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá profesí učitelky mateřské školy. Práce má celkem 2 části, a to teoretickou a empirickou. V teoretické části se zabývám vymezením pojmu učitele, rolemi, kompetencemi, profesními činnostmi učitele, dále pak profesním standardem a profesním vývojem učitelek MŠ. V empirické části bakalářské práce se zabývám studentkami oboru Učitelství pro mateřské školy na Ostravské univerzitě …moreAbstract:
The topic of my bachelor's thesis is beginning kindergarten teachers. The work has a total of 2 parts, theoretical and empirical. In the theoretical part, I deal with the definition of the term teacher, the roles, competences, professional activities of the teacher, as well as the professional standard and professional development of kindergarten teachers. In the empirical part of the bachelor's thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
VOSTALOVÁ, Zuzana. Začínající učitelky mateřských škol. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Teaching at Pre-School Level / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Profesní kompetence učitele informatiky na gymnáziu
Jaromír BASLER -
Profesní kompetence učitele 1. ročníku ve vztahu k adaptaci žáka na školní prostředí
Markéta SKOUPILOVÁ -
Profesní kompetence učitele v MŠ pro zvládání projevů poruch afektů u dětí
Dominika PELEŠKOVÁ -
Profesní kompetence učitele MŠ se zaměřením na výtvarnou výchovu
Jana VONDRÁČKOVÁ -
Kompetence učitelů anglického jazyka na středních odborných školách
Jitka Davies -
Pohled učitelů a budoucích učitelů přírodopisu na profesní kompetence učitele v kontextu přípravy na budoucí povolání
Hana KOSTRŮNKOVÁ -
Kompetence učitele pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na začátku profesní kariéry
Miloslava KOTÁPIŠOVÁ -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ