Autorita studenta učitelství v interakci se žáky v průběhu učitelské praxe – Bc. Michaela Ondráčková
Bc. Michaela Ondráčková
Diplomová práce
Autorita studenta učitelství v interakci se žáky v průběhu učitelské praxe
Student Teachers Authority During their Long Term Teaching Practice
Anotace:
Diplomová práce „Autorita studenta učitelství v interakci se žáky v průběhu učitelské praxe“ pojednává o interakci studentů učitelství se žáky během učitelské praxe se zaměřením na specifika autority studenta učitelství. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly: Učitelská profese, Autorita a Kázeň. V první kapitole práce stručně charakterizuje učitelskou profesi, dále se zaměřuje na jednotlivé …víceAbstract:
Diploma thesis “The authority of the student teacher interaction with students during teachers practice” deals with the interaction of student teachers with pupils during teachers practice focusing on the specifics of the authority of the teacher student during practice. The theoretical part is divided into three chapters: the teaching profession, authority and discipline. In the first chapter briefly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tjfv3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Oponent: Jana Kratochvílová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ONDRÁČKOVÁ, Michaela. \textit{Autorita studenta učitelství v interakci se žáky v průběhu učitelské praxe} [online].
Brno, 2016 [cit. 2021-01-23]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/p4bypm/>.
Diplomová práce.
Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta.
Vedoucí práce Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D..
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství občanské výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
The Use of the Mother Tongue in Student Teachers' Reflective Journals
Kristýna Hálová -
Specifika pramenící z dvojrole učitel – student
Hana Šašinková -
Učitel jako morální autorita
Klára Šindelková -
Autorita učitele na druhém stupni základní školy z pohledu pedagogického pracovníka
Eva HOJOVÁ -
Autorita učitele očima žáků posledního ročníku SOŠ
Pavel Věžník -
Autorita učitele
Lenka ČECHÁKOVÁ -
Autorita učitele očima žáků SOŠ
Daniela Zavadilová