Michaela Chrtová

Diplomová práce

Prezidentské volby v USA 2012: vliv nových médií na volební kampaň

Presidential Election in the US 2012: Influence of new media on political campaigns
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vlivem nových médií na vedení politické kampaně. Vychází z teorií politické komunikace a nových médií, které porovnává s reálným využitím těchto médií při organizaci prezidentské kampaně v USA v roce 2012. Práce je rozdělena do tří kapitol, z nichž první se zabývá teoretickým rámcem nových médií a politické komunikace, včetně nastínění historického vývoje a největších změn …více
Abstract:
The Thesis deals with the influence of new media on the organization of a political campaign. It is based on theories of political communication and new media, which it compares with real usage of these media during the US presidential campaign in 2012. The Thesis is divided into three parts; first of which deals with the theoretical framework of new media and political communication, including an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2013
  • Vedoucí: Vladimíra Dvořáková
  • Oponent: Marta Školkayová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35032