Hana Baráková
Bachelor's thesis
Interní branding společnosti Wolters Kluwer
Internal Branding Company Wolters Kluwer
Abstract:
Bakalářská práce na téma interního brandingu společnosti Wolters Kluwer se zabývá vnímáním značky Wolters Kluwer jejími zaměstnanci. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy jako značka, řízení značky, firemní identita a marketingový výzkum. V praktické části se bakalářská práce zaměřuje na interpretaci dat zjištěných z výzkumné sondy realizované formou rozhovorů. Výzkumná sonda je podkladem …moreAbstract:
Bachelor thesis on internal branding company Wolters Kluwer is engaged in the perception of the brand Wolters Kluwer its employees. In the theoretical part defines the basic concepts such as brand, brand management, corporate identity and marketing research. In the practical part of the thesis focuses on the interpretation of the data taken from the research inquiry conducted by interview. This survey …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Accessible from:: 25. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Baráková, Hana. Interní branding společnosti Wolters Kluwer. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum v právu a praxi
Martin Predný -
Marketingový výzkum v oblasti B2B trhů
Norbert Novák -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový výzkum
Martina Válková -
Marketingový výzkum zákaznické spokojenosti ve sportovním centru
Veronika Zedníková -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve společnosti FAOC
Vladislav Hypš -
Marketingový výzkum v praxi
Jan Cikrt