Bc. Veronika Grznáriková

Bachelor's thesis

Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky

Analysis of merchandising and shopping atmosphere selected business units
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje teorii o merchandisingu a nákupní atmosféře. Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru, uplatňování zásad merchandisingu u vybrané obchodní jednotky a komparace s jinými obchodními jednotkami. K analýze byla zvolena obchodní jednotka HUDY sport, se kterou jsou porovnávány další tři obchodní jednotky Rock point, Husky a High point. Tyto obchodní jednotky byly …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim of the thesis is to analyse shopping atmosphere, application of the principles of merchandising at selected business unit and its comparison with other business units. For this analysis was chosen business unit called HUDY sport which is compared with another three business units called Rock Point, Husky and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Petra Matoušková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích