Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky – Bc. Veronika Grznáriková
Bc. Veronika Grznáriková
Bachelor's thesis
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analysis of merchandising and shopping atmosphere selected business units
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje teorii o merchandisingu a nákupní atmosféře. Cílem bakalářské práce je analyzovat nákupní atmosféru, uplatňování zásad merchandisingu u vybrané obchodní jednotky a komparace s jinými obchodními jednotkami. K analýze byla zvolena obchodní jednotka HUDY sport, se kterou jsou porovnávány další tři obchodní jednotky Rock point, Husky a High point. Tyto obchodní jednotky byly …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the theory of merchandising and shopping atmosphere. The aim of the thesis is to analyse shopping atmosphere, application of the principles of merchandising at selected business unit and its comparison with other business units. For this analysis was chosen business unit called HUDY sport which is compared with another three business units called Rock Point, Husky and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2016
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/d678w/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2016
- Supervisor: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D.
- Reader: Ing. Petra Matoušková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRZNÁRIKOVÁ, Veronika. \textit{Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2016. Available from: https://theses.cz/id/p4v3r4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Merchandising a nákupní atmosféra vybrané obchodní jednotky
Lucie Oščádalová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kristýna Valíková -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martin Kolečkář -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Ondřej Špánik -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Pavel Smrž -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Kateřina Šebestová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Martina Kunstová -
Merchandising a nákupní atmosféra vybraných obchodních jednotek
Miroslava Šejnová