Marketingová strategie pro stranici technické kontroly – Michal Matera
Michal Matera
Master's thesis
Marketingová strategie pro stranici technické kontroly
Marketing Strategy for a Technical Inspection Station
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na návrh marketingové strategie pro stanici technické kontroly. Teoretická část práce rozebírá koncepty marketingové strategie a marketingového mixu. Důraz je kladen na analytické metody PEST analýzy, Porterova modelu pěti sil, SWOT analýzy. V úvodu praktické části je provedena charakteristika spolupracující firmy. Následně analyzuji makroprostředí, konkurenčního prostředí …moreAbstract:
The thesis focuses on proposing a marketing strategy for a technical inspection station. The theoretical part explores concepts of marketing strategy and the marketing mix, emphasizing analytical methods including PEST analysis, Porter's Five Forces model, and SWOT analysis. The practical section begins with a characterization of the cooperating company. Subsequently, macro-environmental, competitive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/154246
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Libor Nečas
- Reader: Markéta Rašková
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta strojníMaster programme:
Průmyslové inženýrství
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova