Vliv Sfumata na podporu automatizace v artikulaci hlásek u začínajících čtenářů v základní škole běžného typu – Bc. Kateřina DUDOVÁ
Bc. Kateřina DUDOVÁ
Diplomová práce
Vliv Sfumata na podporu automatizace v artikulaci hlásek u začínajících čtenářů v základní škole běžného typu
The sfumato's influence on a support for fixation of phoneme articulation of beginning readers in primary schools of common type
Anotace:
V teoretické části práce jsou popsány metody výuky čtení, které se používaly v průběhu let od historie po současnost na území našeho státu. Detailně rozpracovány jsou analyticko-syntetická a globální metoda výuky čtení, které se v současné době vyučují v největším míře zastoupení na běžných základních školách. Metodě Sfumato je věnována samostatná kapitola. Tato metoda vznikla jako nápravná pro výuku …víceAbstract:
The theoretical part describes methods of teaching reading skills that have been applied from very beginnings up to present in our country. Analytical-synthetic and global teaching methods for reading are being elaborated in detail that are currently taught to the greatest extent in elementary schools. A separate chapter is devoted to the Sfumato method. This method has been developed as a corrective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUDOVÁ, Kateřina. \textit{Vliv Sfumata na podporu automatizace v artikulaci hlásek u začínajících čtenářů v základní škole běžného typu}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/p58rcn/.
Jak správně citovat práci
DUDOVÁ, Kateřina. Vliv Sfumata na podporu automatizace v artikulaci hlásek u začínajících čtenářů v základní škole běžného typu. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Žák s poruchou artikulace v procesu osvojování čtení a psaní v elementární třídě základní školy
Daniela HALÁNOVÁ -
Aplikace metody Sfumato při výuce elementárního čtení
Hana Suchá -
Aplikace čtecí metody Sfumato - Splývavé čtení u dětí s mentálním znevýhodněním
Markéta Apatsidu -
Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi
Miroslava Pavlíčková -
Metoda Sfumato v nácviku čtení dyslektických dětí
Tereza KOLOUCHOVÁ -
Sfumato - jedna z metod výuky čtení
Eliška DROBILOVÁ -
Komparace výukových metod čtení na 1. stupni speciálních škol se zaměřením na metodu SFUMATO
Aneta ČERNÁ -
Metoda prvopočátečního čtení Sfumato jako prevence deficitů dílčích funkcí
Monika MIŇOVSKÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva