Ing. Visakh Raj

Diplomová práce

Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.

Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Anotace:
The aim of the thesis is to develop an online marketing strategy to improve awareness among customers on underrated products at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd. Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd. are into manufacturing and sales of ayurvedic cosmetics.Dhathri focus on customers of all aged group regardless of gender. The theoretical frame work for this thesis will explain basic terms used in marketing communication …více
Abstract:
The aim of the thesis is to develop an online marketing strategy to improve awareness among customers on underrated products at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd. Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd. are into manufacturing and sales of ayurvedic cosmetics.Dhathri focus on customers of all aged group regardless of gender. The theoretical frame work for this thesis will explain basic terms used in marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/x8pnb/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Veronika Braciníková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Business Economics and Management