Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer – Chunping He
Chunping He
Master's thesis
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
Abstract:
Práce se zabývá případovou studií a výzkumem čínského výrobce smartphonů Huawei a zkoumá faktory, které mohou ovlivnit vnímání spotřebitelů značky založené na interkulturních dimenzích. Byla provedena předběžná kvalitativní studie na základě telefonických a osobních rozhovorů s respondenty z Číny a České republiky, po nichž následuje kvantitativní dotazníkové šetření. Výsledky výzkumu poskytují manažerská …moreAbstract:
More and more companies choose to go global nowadays. Their product and service are reaching new heights everyday due to continuous improvement of advanced technology. However, it is also more difficult for company to differentiate its products from competitors’ as competition getting more intensive. The thesis is therefore taking a case study and research on China’s top smartphone vendor Huawei to …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/117761
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2017
- Supervisor: Vojtěch Spáčil
- Reader: Tomáš Balcar
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HE, Chunping. \textit{Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Available from: https://theses.cz/id/p5ctr7/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Generační rozdíly v preferencích cestujících. Mění generace Y a Z mobilitní chování?
Laura Mašijová -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X, Y, Z
Aneta Chlumská -
Kultúrne centrum Stanica Žilina-Záriečie: Analýza komunikačnej stratégie so zameraním na budovanie publika generácie Y a Z
Simona Pazderníková -
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
Tetiana Oshchiepkova -
Generácie Y a Z v galérii
Sabina Pavlíková -
Zjišťování motivačních faktorů zaměstnanců napříč generacemi X, Y, Z ve vybrané organizaci soukromého sektoru
Lucie Šťastná -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X ,Y a Z.
Tomáš Kalus