Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer – Chunping He
Chunping He
Diplomová práce
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer
Anotace:
Práce se zabývá případovou studií a výzkumem čínského výrobce smartphonů Huawei a zkoumá faktory, které mohou ovlivnit vnímání spotřebitelů značky založené na interkulturních dimenzích. Byla provedena předběžná kvalitativní studie na základě telefonických a osobních rozhovorů s respondenty z Číny a České republiky, po nichž následuje kvantitativní dotazníkové šetření. Výsledky výzkumu poskytují manažerská …víceAbstract:
More and more companies choose to go global nowadays. Their product and service are reaching new heights everyday due to continuous improvement of advanced technology. However, it is also more difficult for company to differentiate its products from competitors’ as competition getting more intensive. The thesis is therefore taking a case study and research on China’s top smartphone vendor Huawei to …víceKlíčová slova
interkulturní image značky kulturní dimenze vědomí značky Huawei generace Y generace Z
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117761
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2017
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HE, Chunping. \textit{Intercultural Perception of Brand Image for Smartphone Producer} Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/p5ctr7/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
Yelyzaveta Strelbytska -
Kultúrne centrum Stanica Žilina-Záriečie: Analýza komunikačnej stratégie so zameraním na budovanie publika generácie Y a Z
Simona Pazderníková -
Generácie Y a Z v galérii
Sabina Pavlíková -
Zjišťování motivačních faktorů zaměstnanců napříč generacemi X, Y, Z ve vybrané organizaci soukromého sektoru
Lucie Šťastná -
Spotřební chování generace Y a Z na trhu služeb
Bohumil Langhans -
Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje
Natálie Lesse -
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
Ondřej Špernoga -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský