Marketingová komunikácia a analýza volebnej kampane JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky mesta Prievidza – Alžbeta Švarcová
Alžbeta Švarcová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikácia a analýza volebnej kampane JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky mesta Prievidza
Marketingová komunikace a analýza volební kampaně JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky města Prievidza
Abstract:
Bakalářská práce "Marketingová komunikace a analýza volební kampaně JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky města Prievidza "nahlíží na danou tematiku ze dvou pohledů, a to z teoretického a praktického. Politický marketing vykazuje často prvky klasického marketingu, tyto dvě disciplíny zvyknou často splývat. Proto se v první, teoretické, části práce budeme zaměřovat na zasazení potřebných pojmů …moreAbstract:
Bachelor thesis "Analysis of the election campaign and marketing communication of JUDr. Katarína Macháčková to the post of mayor of Prievidza" focuses on the given topic from two different perspectives, theoretical and practical. Political marketing has often features of traditional marketing, so people usually do not see the differentiate between them. Therefore in the first part, thesis focuses on …moreAbstract:
Bakalárska práca "Marketingová komunikácia a analýza volebnej kampane JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky mesta Prievidza" nahliada na danú tematiku z dvoch pohľadov, a to z teoretického a praktického. Politický marketing vykazuje často prvky klasického marketingu, tieto dve disciplíny zvyknú často splývať. Preto sa v prvej, teoretickej, časti práce budeme zameriavať na zasadenie potrebných …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 3. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31817
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2012
- Supervisor: David Říha
- Reader: Markéta Procházková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVARCOVÁ, Alžbeta. \textit{Marketingová komunikácia a~analýza volebnej kampane JUDr. Kataríny Macháčkovej na post primátorky mesta Prievidza}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/p5dezj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31817
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková -
Multimodal Analysis of European Populist Discourse: The Case of the German AfD Election Posters in 2021
Satomi KOBAYASHI -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad