Vizuální komunikace společnosti UNIOM, spol. s r.o. – Tereza Faustová
Tereza Faustová
Bakalářská práce
Vizuální komunikace společnosti UNIOM, spol. s r.o.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vizuální komunikaci firem. Cílem práce je využití teoretických poznatků z oblasti vizuální komunikace pro tvorbu nového firemního stylu společnosti UNIOM, spol. s r.o. První, čistě teoretická část práce se týká především vymezení základních pojmů z oblasti vizuální komunikace jako jsou firemní image, firemní identita a firemní kultura a zároveň termínů, které s tvorbou …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/55107
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2016
- Vedoucí: Stanislav Horný
- Oponent: Jan Sláma
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/55107
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Podnikové informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Redesign vizuální komunikace Univerzitní knihovny Slezské univerzity v Opavě
Jan Woitek -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
Jakub Dudáček -
Grafický design, vizuální komunikace a gramotnost
Leona Kubišová -
Marketingová a vizuální komunikace Města Jesenice
Antonín Jumr -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální komunikace ateliéru Arts Management
Lei Lee Litt