Řešení interakcí mezi postavami v počítačových hrách – Bořek Tuleja
Bořek Tuleja
Bachelor's thesis
Řešení interakcí mezi postavami v počítačových hrách
Character Interactions in PC Games
Abstract:
Cílem bakalářské práce je navrhnout a implementovat počítačovou hru, zaměřenou především na řešení a ukázku probíhajících interakcí mezi postavami v herním světě. Textová část práce se zabývá popisem algoritmů a technik z oblasti umělé inteligence, které řídí chování jednotlivých postav. V první části je čtenář seznámen s principem a fungováním hry. Další části se věnují teoretickému rozboru použitých …moreAbstract:
The objective of this work was to design and implement a computer game, which is focused mainly on solving various character interactions within the game world. The text part of this work describes algorithms and techniques of artificial intelligence, which are used to control the characters. The first chapter will acquaint the reader with the principles of the game. The next chapters theoretically …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/147514
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2022
- Supervisor: Lenka Skanderová
- Reader: Martin Němec
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TULEJA, Bořek. \textit{Řešení interakcí mezi postavami v počítačových hrách}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2022. Available from: https://theses.cz/id/p5fstt/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme:
Informatika
Theses on a related topic
-
Movement-Based Sentiment Classification in Human Interactions
Maroš Dubíny -
Using knowledge graphs for predicting food supplement interactions with drugs
Markéta Křenková -
Prediction of normal maps using machine learning methods
Ekaterina Korotkaya -
Indexing Data Using Machine Learning
Jakub Hanko -
Analyzing use of cryptographic primitives by machine learning approaches
Adam Janovský -
Creative Applications of Machine Learning in Photography
Alexander Rossa -
Vzdělávací hra vysvětlující strojového učení a neuronové sítě
Jakub Ostrihoň -
Hra Bomberman s prvky umělé inteligence
Adam Fiury