Karolína FRIČOVÁ

Master's thesis

Pedagogická diagnostika dílčích oblastí vzdělávání a možnosti jejich rozvoje v praxi učitele mateřské školy.

Educational Assessment of partial abilities and Possibilities of their Development by Preschool Children in the Practice of Nursery School Teacher.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou diagnostiky a rozvojem jednotlivých dílčích oblastí v mateřské škole. Teoretická část je zaměřena na východiska, vztahující se k cílům, metodám, formám a obsahu předškolního vzdělávání související se školní zralostí dítěte. Přesnější popis školní zralosti i s oblastmi, které jsou s ní spojeny a v předškolním zařízení rozvíjeny. Kompetence a povinnosti pedagogických …more
Abstract:
My thesis addresses the diagnostics and development of areas of preschool child development in kindergarten. The theoretical part will focus on the starting points related to goals, methods, forms and content of the preschool education in relation to school readiness of the child. A more accurate description of school readiness, school readiness areas and their development in preschool facilities is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PaedDr. Ivana Brtnová-Čepičková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FRIČOVÁ, Karolína. Pedagogická diagnostika dílčích oblastí vzdělávání a možnosti jejich rozvoje v praxi učitele mateřské školy.. Ústí nad Labem, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta