Výuka poslechu v předškolním vzdělávání – Kateřina JANOVÁ
Kateřina JANOVÁ
Diplomová práce
Výuka poslechu v předškolním vzdělávání
Teaching Listening to Pre-school Children
Abstract:
The main aim of this research was to find out whether very young learners attending the English kindergarten are able to learn the vocabulary presented trough the activities adapted to their age. The choice and succession of these activities were discussed and the tests containing the examined vocabulary were produced, tested and the results were analyzed in terms of the succession in percents. The …víceAbstract:
Cílem této práce bylo zjistit zda děti navštěvující anglickou mateřskou školku jsou schopné naučit se slovní zásobu prezentovanou formou přizpůsobenou jejich věku. Výběr a úspěšnost těchto aktivit byl analyzován, testován a vyhodnocen v procentech.Získaná data byla porovnána s výzkumem který na stejné téma proběhl v rodném jazyce dětí.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 4. 2010
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Šteklová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANOVÁ, Kateřina. Výuka poslechu v předškolním vzdělávání. Ústí nad Labem, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství cizích jazyků pro základní školy - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Aktivní a pasivní slovní zásoba předškolních dětí
Zuzana Váhalová -
Pasivní a aktivní slovní zásoba u předškolních dětí s vývojovou dysfázií
Anna Rousová -
Nářeční slovní zásoba mladé generace na Prachaticku
Kristýna Dejmková -
Analýza aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v raném věku
Jana Jedličková -
Slovní zásoba dětí předškolního věku
Monika Červinková -
Nářeční slovní zásoba u mladé generace na Přerovsku
Radek Šuta -
Podpora rozvoje aktivní slovní zásoby u dětí předškolního věku navštěvující běžnou mateřskou školu
Jana KUČEROVÁ -
Analýza úrovně aktivní a pasivní slovní zásoby u dětí v předškolním věku v logopedické a běžné třídě v Mateřské škole Sluníčko Turnov
Adéla Šonská