Ing. Tereza Baštová

Bakalářská práce

Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci

Use of Product placement in integrated marketing communications
Anotace:
Tato práce se věnuje využití product placementu v integrované marketingové komunikaci. V teoretické části je rozebrán pojem product placement, historie product placementu, reklama, historie reklamy. Dále se práce zabývá marketingem, marketingovou komunikací, nebo také pojmy podprahová reklama, brainwashing. V praktické části je rozebrána průzkumná sonda, která byla klíčová pro naplnění cílů této bakalářské …více
Abstract:
This bachelor thesis is focused on the use of product placement in integrated marketing communications. The theoretical part analyzes the terms product placement, history of product placement and advertisement. Then this thesis deals with marketing, marketing communications or subliminal advertising and brainwashing. The practical part analyzes probe research which is very important for achieving goals …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní