Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci – Bc. Ivana Ryllová
Bc. Ivana Ryllová
Master's thesis
Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci
Marketing communication of the Radio Station and its Specifics in BTB and BTC Communication
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje marketingové komunikaci veřejnoprávní rozhlasové stanice Český rozhlas Sever s ohledem na komunikaci směrem k BTB („Business to Business“) a BTC („Business to Consumer“). Úvodní teoretická část se zaměřuje na marketingovou komunikaci a její specifika ve veřejnoprávním rozhlase, dále na obecné nástroje marketingové komunikace, včetně specifik BTB a BTC komunikace. Popisuje …moreAbstract:
This diploma thesis is devoted to marketing communication of the public radio station Czech Radio North with regard to communication towards the BTB ("Business to Business) and BTC (Business to Consumer). Preliminary theoretical part is focused on marketing communication and its specifics in public broadcast, as well as the general tools of marketing communications, including the specifics of BTB and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rfmlr/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2011
- Supervisor: Mgr. Zdenka Chocholoušová
- Reader: Ing. Kateřina Tomšíková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RYLLOVÁ, Ivana. \textit{Marketingová komunikace rozhlasové stanice a její specifika v BTB a BTC komunikaci}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2011. Available from: https://theses.cz/id/p60m9c/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev