Bc. Filip Blahout
Diplomová práce
Internetový marketing
Internet marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá využitím internetu k marketingovým účelům a jeho moderními komunikačními technikami. Práce uvádí nástroje, kterými lze nastartovat projekt dané společnosti v online prostředí, především za cílem získání nových zákazníků a uvedení zcela nových produktů. Samotná aplikační část se zaměřuje na tvorbu vlastního internetového obchodu s příslušenstvím pro elektromobiltu, určení …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the use of Internet for marketing purposes and its modern methods. The work describes the tools that can be used to launch a company's project in an online environment, primarily with a view to gaining new customers and introducing brand new products. The application section itself focuses on creating its own internet store for electric car accessories, identifying marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 7. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g50v9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2017
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet