Bc. Filip Blahout
Master's thesis
Internetový marketing
Internet marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím internetu k marketingovým účelům a jeho moderními komunikačními technikami. Práce uvádí nástroje, kterými lze nastartovat projekt dané společnosti v online prostředí, především za cílem získání nových zákazníků a uvedení zcela nových produktů. Samotná aplikační část se zaměřuje na tvorbu vlastního internetového obchodu s příslušenstvím pro elektromobiltu, určení …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the use of Internet for marketing purposes and its modern methods. The work describes the tools that can be used to launch a company's project in an online environment, primarily with a view to gaining new customers and introducing brand new products. The application section itself focuses on creating its own internet store for electric car accessories, identifying marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 7. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/g50v9/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 8. 2017
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Využití internetového marketingu vybraného podniku
Kateřina Churá -
Analýza internetového marketingu turistického města Naroč
Anastasiya Vinahradava -
Využití internetového marketingu ve vybraném podniku
Tu-Trinh Phamová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi Univerzity Karlovy
Tomáš Pospíšek -
Moderní nástroje internetového marketingu
Eva Duhaňová -
Nástroje internetového marketingu
Kamil Lhoták -
Moderní nástroje internetového marketingu
Barbora Žákovcová -
Moderní nástroje internetového marketingu v praxi společnosti X a Y
Ngoc Nguyen Viet