Ocenění podniku společnosti AC-T servis s.r.o. – Marek Stránský
Marek Stránský
Master's thesis
Ocenění podniku společnosti AC-T servis s.r.o.
Evaluation of AC-T servis s.r.o.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá oceněním společnosti AC-T servis s.r.o. Práce přináší komplexní strategickou analýzu s detailním zpracováním vnitřního i vnějšího potenciálu a prognózou trhu, finanční analýzu hodnotící finanční situaci podniku, finanční plán společnosti a vlastní ocenění výnosovou metodou DCF entity.Abstract:
The thesis concentrates on a business valuation of AC-T servis s.r.o. The thesis includes complex strategic analysis with detailed company inside and outside potential and market forecast. The financial analysis evaluates financial situation of the company, financial plan and a final valuation based on DCF entity method.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57609
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2015
- Supervisor: Markéta Pláničková
- Reader: Tomáš Novotný
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57609
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Finance a účetnictví / Účetnictví a finanční řízení podniku
Theses on a related topic
-
Finanční analýza a strategická analýza společnosti Strojírny Poldi, a.s. pro účely ocenění
Veronika Staňková -
Strategická analýza při oceňování podniku
Lucie Bláhová -
Analýza a ocenění konkrétního podniku v oboru hotelnictví
Zoltán Vén -
Ekonomická analýza podniku jako nástroj pro predikci ocenění podniku
Rafaela Rouče -
Analýza a ocenění konkrétního podniku v oboru hotelnictví
Ladislav Mácha -
Finanční a strategická analýza konkrétního podniku pro účely ocenění
David Vopelka -
Ocenění společnosti Sportisimo s.r.o. a analýza vlivu nového managementu na tvorbu hodnoty
Matyáš Rejchrt -
Strategická analýza podniku EMCO pro účely ocenění se zaměřením na informační zdroje
Veronika Machová