Současná výtvarná reklamní fotografie v ČR – Eliška Stejskalová
Eliška Stejskalová
Bachelor's thesis
Současná výtvarná reklamní fotografie v ČR
Contemporary visual commercial photography in the Czech Republic
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tendencemi současné výtvarné reklamní fotografie, vyplývajících z výsledků kvalitativně kvantitativního výzkumu. Teoretická část je zaměřena na výchozí problematiku médií, psychologie reklamy. Stěžejní částí je prostředek fotografie, vizuální a technické prvky, z kterých se obraz skládá a jejich psychologickým působením na spotřebitele. Segmentace trhu předkládá informace …moreAbstract:
The topic of this bachelor's thesis deals with contemporary trends of visual commercial photography in the Czech Republic. The conclusions presented are a result of the qualitative and quantitative research performed as part of this paper. The theoretical part is focused on the subject of media, psychology of advertisement. Primary attention is devoted to the medium of photography. Particular interest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39744
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2014
- Supervisor: Ondřej Pešek
- Reader: Robert Portel
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39744
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Adolescents’ and emerging adults’ attitudes towards people living with HIV and AIDS and their risk perception of HIV
Violeta Zefi -
COVID-19 and international trade: Issues and actions
Karina Ibarra De La Rosa -
1. Teoretická část:\nl{}Kreativní koncept v komerční fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů nebo služeb: Jitřenka\nl{}b) výstavní soubor: Queer Mama
Julie Nykodýmová -
Sebehodnocení v oblasti vzhledu jako moderátor vlivu typu reklamní fotografie na postoj k reklamě
Lucie Kučerová