Rentabilita bankovních produktů – Bc. Tomáš Talaš, DiS.
Bc. Tomáš Talaš, DiS.
Master's thesis
Rentabilita bankovních produktů
The profitabillity of banking products
Anotácia:
Předmětem diplomové práce „Rentabilita bankovních produktů“ je rozebrat náklady, výnosy a procesy při prodeji bankovních produktů. První část je zaměřena na popis alokačních metod především na alokační metodu ABC (Activity Based Costing). V druhé části jsou popsána základní pravidla pro využití metody ABC. V poslední část obsahuje výpočet ziskovosti konkrétních produktů v bance.Abstract:
The subject graduation thesis named “Profitability of Banking Products” is to analyze costs, incomes and processes attached to the sale of banking products. The first part attends to the description of allocation methods with a view to the allocations method ABC (Activity Based Costing). The second part describes basic rules for use of the ABC method. The last part covers the profitability of concrete …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qtesg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2008
- Vedúci: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
- Oponent: prof. Ing. Jiří Lanča, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Alokace nákladů podnikovým procesům
Barbora Svobodová -
Tvorba rozpočtů a systém alokace nákladů v ON Kladno
Veronika Vašková -
Návrh řešení alokace zaměstnanců IT firmy na platformě Salesforce
Eliška Bušáková -
Daňové sankce a jejich výnos do veřejného rozpočtu
Nikola Haraštová -
Srovnávací analýza českých bank pomocí ukazatele výnos na kapitál (ROE).
Zdeněk Černý -
Riziko a výnos na japonském kapitálovém trhu
Ondřej Horváth -
Vliv daňových reforem na výnos korporátní daně
František Kampoš -
Vliv reklamy na finanční výnos podniku
Lucie Černá