Bc. Veronika Mindlová, DiS.

Diplomová práce

Souvislost meti Taekwon - do a projevy hyperkinetického syndromu

Continuity between Taekwon-do and ADHD Symptoms
Anotace:
Diplomová práce má teoreticko - empirický charakter. Teoretická část práce se zaměřuje na kompilaci poznatků především o hyperkinetickém syndromu a korejském bojovém umění Taekwon - do. Empirická část je zaměřena na analýzu objektivních znalostí rodičů o hyperkinetickém syndromu a jeho souvislostí s bojovým uměním Taekwon do. Metoda dlouhodobého strukturovaného pozorování dětí s hyperkinetickým syndromem …více
Abstract:
The character of my diploma thesis is theoretical and empirical. The theoretical part of the thesis mainly focuses on the compilation of knowledge between hyperkinetic syndrome and a Korean Martial art of Taekwon-do. The empirical part concerns the analysis of objective knowledge of parents about hyperkinetic syndrome and its connection with Martial art of Taekwon-do. It includes a method of long-term …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Zveřejnit od: 27. 6. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Zdeňka Michalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Mindlová, Veronika. Souvislost meti Taekwon - do a projevy hyperkinetického syndromu. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.6.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 6. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika