Modern Consumer Psychology and Its Impact on the European Market – Kseniia Golovina
Kseniia Golovina
Bakalářská práce
Modern Consumer Psychology and Its Impact on the European Market
Abstract:
This thesis was created to analyze consumer psychology on the European market that took place in recent years. People’s purchasing decisions were changing because of high inflation and the energy crisis in the Europe. Other trends influenced the European market as well, e.g. environment-friendly goods, online shopping, marketing on social media. The first part of the literature review consists of essential …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 5. 2023
- Vedoucí: Jared Daniel Jacques
- Oponent: John McKeown
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
17. 3. 2023
Mach, J.
17. 3. 2023