Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie – Bc. Markéta Parýzková, DiS.
Bc. Markéta Parýzková, DiS.
Bakalářská práce
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout optimální obchodní strategii analyzovaného podniku s ohledem na konkurenční prostředí. Pomocí strategických analýz, jak vnějšího tak vnitřního prostředí podniku, byla zjištěna současná pozice podniku, specifikováno konkurenční prostředí a charakterizovány všechny důležité složky působící na podnik. V závěru bakalářské práce jsou navržena opatření a doporučení, které …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to propose an optimal marketing strategy of the analyzed enterprise with respect to competitive environment. Using strategic analyses both for the outer and the inner environment of the enterprise, a current position of the enterprise has been assessed, competitive environment has been specified and all the important elements affecting the enterprise have been characterized …víceKlíčová slova
Strategie strategická analýza podnik konkurence SWOT analýza STEP analýza Porterův model pěti sil BCG matice analýza konkurentů analýza zákazníků. Strategy strategic analysis company competition SWOT analysis STEP analysis Porter’s model of five powers BCG matrix analysis of competitions analysis of costumers.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/ghu1q/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Hana Bartošová
- Oponent: Ing. Jana Ochotná
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PARÝZKOVÁ, Markéta. \textit{Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/p6gg7b/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Bibin Mathew -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova -
Analýza konkurenční pozice autoškoly Ivan Herceg
Michaela Hercegová -
Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
Aneta Lačevová -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová