Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh – Eliška Krouská
Eliška Krouská
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Enterprise competitiveness during entry into foreign market
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na téma konkurenceschopnosti podniku při vstupu na zahraniční trh. První část se věnuje teoretickým východiskům konkurenceschopnosti a zahraničního trhu. Jsou definovány pojmy konkurence, konkurenceschopnost, konkurenční výhoda a strategie, ale také důvody a rizika vstupu na zahraniční trh a mezinárodní strategie. Součástí jsou i definice analýz, pomocí kterých je …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the topic of company´s competitiveness during entry into foreign market. The first part is dedicated to the theoretical basis of competitiveness and foreign market. The terms competition, competitiveness, competitive advantage and strategy are defined, but also the reasons and risks of entering into foreign market and international strategy. It also includes definitions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Krouská, Eliška. Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management of International Trade
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Mezinárodní strategie vybrané značky na trhu s prémiovými krmivy pro psy
Kristýna Uhrová -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Konkurenční strategie při vstupu podniku na zahraniční trh
Eliška Silná -
Návrh konkurenční strategie vybraného podniku
Denisa Dražilová -
Marketingová strategie vybrané společnosti
Alena Csölleiová -
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Konkurenceschopnost podniku a jeho strategie
Kateřina Čubová
Názov
Vložil
Vložené
Práva