Elektronický marketing a analýza návštevnosti webových stránok – Bc. Lenka Kmeťová
Bc. Lenka Kmeťová
Bachelor's thesis
Elektronický marketing a analýza návštevnosti webových stránok
Electronic marketing and analysis of website traffic
Abstract:
My bachelor project consists with the electronic marketing, service description for the analysis of traffic Google analytics and concepts related thereto. The first chapter is devoted to the description of the basic concepts. The second chapter analyzes the requirements for the web site with an optimal view of electronic marketing and the third chapter is devoted to the possibilities of testing web …moreAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá elektronickým marketingom, popisom služby pre analýzu návštevnosti Google analytics a pojmom s tým súvisiacimi. Prvá kapitola sa venuje opisu základných pojmov. Druhá kapitola analyzuje požiadavky na webové sídlo s pohľadu optimálneho elektronického marketingu a tretia kapitola je venovaná možnostiam testovania webových stránok.
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2012
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/mmqbb/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2012
- Supervisor: PaedDr. Peter Polakovič, Ph.D.
- Reader: Ing. Miroslav Gecovič, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KMEŤOVÁ, Lenka. \textit{Elektronický marketing a analýza návštevnosti webových stránok}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s., Banking Institute/College of Banking SK. 2012. Available from: https://theses.cz/id/p6op5f/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKBachelor programme / field:
Banking / Information Technologies
Theses on a related topic
-
Využitie nástrojov internetu pre podnikanie v cestovnom ruchu
Martina Durániová -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Internetový marketing zvolené společnosti
Filip Zelinka -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman -
Internetový marketing a jeho uplatnění na českém trhu
Zdeněk Přech -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybrané společnosti
Daniela Vepryk