Srovnání koncepčního inženýrskogeologického modelu a skutečnosti při vývoji blokového sesuvu na stavebním objektu 237-00 v trase dálnice D1 Hubová – Ivachnová – Juraj Koľvek
Juraj Koľvek
Master's thesis
Srovnání koncepčního inženýrskogeologického modelu a skutečnosti při vývoji blokového sesuvu na stavebním objektu 237-00 v trase dálnice D1 Hubová – Ivachnová
Comparison of the conceptual engineering geological model and the reality of the block landslide development on the construction object 237-00 on the route of the D1 motorway Hubová - Ivachnová
Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá porovnaním koncepčného inžinierskogeologického modelu a aktuálneho modelu oblasti stavebného objektu 237-00 v trase diaľnice D1 Hubová – Ivachnová. Pôvodný model vychádzal z podrobného inžinierskogeologického prieskumu z roku 2007 a tvoril podklad k projekcii tohto stavebného objektu. Aktuálny model je tvorený zo záverov z doplnkového prieskumu z roku 2021. Doplnkový …moreAbstract:
This thesis is devoted to the comparison of the concept model and the actual model of the slope of construction object 237-00 within the constsruction of D1 Highway in the section Hubová – Ivachnová. The original model was calibrated based on the conclusions of the detailed engineering geological survey from 2007 and was used for the design of the object. The actual model is constructed based on the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/150765
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2023
- Supervisor: Pavel Pospíšil
- Reader: Ĺubomír Baláž
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOĽVEK, Juraj. \textit{Srovnání koncepčního inženýrskogeologického modelu a skutečnosti při vývoji blokového sesuvu na stavebním objektu 237-00 v trase dálnice D1 Hubová – Ivachnová}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta stavební. 2022. Available from: https://theses.cz/id/p6rk55/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Fakulta stavebníMaster programme:
Stavební inženýrství - Geotechnika a podzemní stavitelství
Theses on a related topic
-
Bezpečnost dálnice D1 a silnic ve Středčeském kraji
Lukáš Jeníček -
Rekonstrukce a modernizace dálnice D1 v České republice - geografická analýza vybraných souvislostí a důsledků
Juraj Andrejka -
Stanovení vybraných kovů v půdách a v houbách v těsné blízkosti dálnice D1
Tereza HORÁKOVÁ -
Údržba Základní mapy dálnice D1-PB05_D1A v úseku 164,500 km - 165,000 km
Anna Kubová -
Řešení stability svahu při výstavbě dálnice
Jan Šváb -
Principy řešení stability svahu (klasifikace, metodika a příklady)
Matěj Kormunda -
Řešení stability svahu technickými opatřeními
Tomáš Laksar -
Posouzení stability svahu – jižní svah zářezu R48 v křížení s cestou z Dubu na Vysokou a návrh sanace
Ján Banič