Ing. Inna Makoveeva

Bakalářská práce

Aplikace teorie her v marketingu

Application of the game theory in marketing
Anotace:
Teorie her je část ekonomie, která zkoumá řešení konfliktů mezi hráči a jejich optimální strategie. Konflikt se může týkat různých oblastí lidského zájmu: nejčastěji je to ekonomie, sociologie, politologie, ale tato práce se bude týkat oblasti marketingu. Znalost této problematiky pomáhá činit správná rozhodnutí na trhu a získávat nové zákazníky. Cílem mé práce je zkoumat z hlediska použití modelu …více
Abstract:
The theory of games is the part of economy, which examines the resolution of conflicts between players and their optimal strategy. The conflict can arise in various parts of human interest: often it is in economics, sociology, political science, but this bachelor thesis will cover the field of marketing. Knowledge of these issues helps to make the right decisions on the market and attract new customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Radim Valenčík, CSc.
  • Oponent: Mgr. Tomáš Kosička, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní