Mgr. Matěj Vostruha

Master's thesis

Kulturní a sociální prostředí Švýcarska

Culture and social setting in Switzerland
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostředí Švýcarska pro účely možného vstupu na tento zahraniční trh. Teoretická část bude zaměřena na jednotlivé složky mezinárodního prostředí i specifik a mezinárodního marketingového výzkumu. V praktické části bude země představena z hlediska vybraných složek vnějšího prostředí a obchodních aktivit. Těžištěm práce bude …more
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the cultural and social marketing environment of Switzerland for the purposes of possible entry into this foreign market. The theoretical part will focus on the individual components of the international environment and the specifics of international marketing research. In the practical part, the country will be presented from the point of view of selected components …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Reader: Ing. Róbert Ambriško, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management