Mgr. Matěj Vostruha

Master's thesis

Kulturní a sociální prostředí Švýcarska

Culture and social setting in Switzerland
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení kulturního a sociálního marketingového prostředí Švýcarska pro účely možného vstupu na tento zahraniční trh. Teoretická část bude zaměřena na jednotlivé složky mezinárodního prostředí i specifik a mezinárodního marketingového výzkumu. V praktické části bude země představena z hlediska vybraných složek vnějšího prostředí a obchodních aktivit. Těžištěm práce bude …viac
Abstract:
The aim of the thesis is to evaluate the cultural and social marketing environment of Switzerland for the purposes of possible entry into this foreign market. The theoretical part will focus on the individual components of the international environment and the specifics of international marketing research. In the practical part, the country will be presented from the point of view of selected components …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/sfzps/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
  • Vedúci: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Róbert Ambriško, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management