Talentové TV pořady, medializace, marketizace a celebritizace - komparace ČS Superstar a Česko Slovensko má talent – My Huyen Truong
My Huyen Truong
Bakalářská práce
Talentové TV pořady, medializace, marketizace a celebritizace - komparace ČS Superstar a Česko Slovensko má talent
Talent TV shows, medialization, marketization and celebrity - comparation of Czech Slovak Superstar and Czech - Slovak Got Talent
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá talentovými soutěžemi, zejména populárními soutěžemi na českém televizním trhu, těmi jsou Česko Slovensko má Talent a Česko Slovenská Superstar. Cílem je poukázat na popularitu na zahraničním a českém trhu. Porovnání dvou soutěží na českém trhu, ve sledovanosti a účasti. Cílem představit koncept soutěží, kdy a odkud se dostala do České republiky a jak je vnímaná soutěž z …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with talent competitions, especially popular competitions on the Czech television market, these are Czech Slovakia got a Talent and Czech Slovak Superstar. The aim is to point out the popularity on the foreign and Czech markets. Comparison of two competitions on the Czech market, in viewership and participation. The aim is to introduce the concept of competitions, when and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/e4bdp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sloboda
- Oponent: Ing. Miroslav Dittrich
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRUONG, My Huyen. \textit{Talentové TV pořady, medializace, marketizace a celebritizace - komparace ČS Superstar a Česko Slovensko má talent}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/p6wbrg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza vybraného podniku Coca Cola HBC Česko a Slovensko, s.r.o
Eliška Michálková -
Česko-slovenské a slovensko-české jazykové kontakty v prostředí 2. st. ZŠ v ČR a na Slovensku
Martina PARMOVÁ -
Adornova kritika televize a koncept komplexní televize
Sylvie Janošová -
Dokumentární film Československé televize Brno a České televize Brno v letech 1990 – 1995
Karolína Balcárková -
Self promotion v televizním zpravodajství České televize a televize Nova.
Nikola KARKOŠOVÁ -
Televize jako prostředek subvencování kinematografie: Analýza smluvních vztahů Československé televize a Československého státního filmu v období 1953 – 1965
Šimon Bauer -
Grafický design ve zpravodajství České televize v porovnání se zpravodajstvím televize Nova
Jan Voharčík -
Vliv pandemie Covid-19 na sledovanost České televize v roce 2020
Lucie Filipová