Výzkum zákaznické spokojenosti společnosti Realpad Software LTD – Karolína Brnová
Karolína Brnová
Bachelor's thesis
Výzkum zákaznické spokojenosti společnosti Realpad Software LTD
Customer Satisfaction Research of Realpad Software LTD
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá výzkumem zákaznické spokojenosti společnosti Realpad Software LTD. Výzkum byl zaměřen na hlavní produkt společnosti, kterým je CRM systém. Společnost působí na B2B trhu, jejími zákazníci jsou realitní developeři. V rámci výzkumu byli osloveni uživatelé systému s cílem najít faktory, které uživatelé považují za důležité a zároveň u nich vykazují nízké hodnoty spokojenosti …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is a research of customer satisfaction of the company Realpad Software LTD. The research was focused on the company's main product, which is a CRM system. The company operates in the B2B market, its customers are real estate developers. In the research were addressed the users of the system in order to find factors that users consider important and at the same time show …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 10. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83684
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Michaela Dvořáková
- Reader: Roman Ptáček
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83684
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Sherif Chalifa -
Customer satisfaction and how to measure it
Davit Sioridze -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Maroš Broškovič -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová