Silvie Norková

Diplomová práce

Optimalizace a kontrola komunikační strategie léku na předpis (spolupráce se společností Sanofi- Aventis)

Optimization and Control of the Communication Strategy of the Prescription Drug (in cooperation with sanofi-aventis)
Anotace:
Práce se zabývá analýzou analýzou marketingového mixu ve farmacii s detailním zaměřením na propagaci a komunikaci léku na předpis s přihlédnutím k odlišnostem v oblasti volně prodejných léků pro účel optimalizace komunikační strategie léčiv a kontroly při její tvorbě. K dosažení a zpracování cíle práce využívám metody analýzy, metody deskripce a dvou terénních marketingových výzkumů. Práce má pět hlavních …více
Abstract:
The thesis addresses the analysis of the marketing mix in the pharmaceutical industry with a detailed focus on the promotion and communication channels of the prescription drug. The aim is to help a company with a control and optimization of the communication strategy so that it is adapted to the new trends. The differences between the prescription drug and the over-the-counter drug in the aspects …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 9. 2009
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Iva Eretová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/16208