Optimalizace a kontrola komunikační strategie léku na předpis (spolupráce se společností Sanofi- Aventis) – Silvie Norková
Silvie Norková
Master's thesis
Optimalizace a kontrola komunikační strategie léku na předpis (spolupráce se společností Sanofi- Aventis)
Optimization and Control of the Communication Strategy of the Prescription Drug (in cooperation with sanofi-aventis)
Abstract:
Práce se zabývá analýzou analýzou marketingového mixu ve farmacii s detailním zaměřením na propagaci a komunikaci léku na předpis s přihlédnutím k odlišnostem v oblasti volně prodejných léků pro účel optimalizace komunikační strategie léčiv a kontroly při její tvorbě. K dosažení a zpracování cíle práce využívám metody analýzy, metody deskripce a dvou terénních marketingových výzkumů. Práce má pět hlavních …moreAbstract:
The thesis addresses the analysis of the marketing mix in the pharmaceutical industry with a detailed focus on the promotion and communication channels of the prescription drug. The aim is to help a company with a control and optimization of the communication strategy so that it is adapted to the new trends. The differences between the prescription drug and the over-the-counter drug in the aspects …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16208
Thesis defence
- Date of defence: 14. 9. 2009
- Supervisor: Petr Král
- Reader: Iva Eretová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NORKOVÁ, Silvie. \textit{Optimalizace a~kontrola komunikační strategie léku na předpis (spolupráce se společností Sanofi- Aventis)}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2008. Available from: https://theses.cz/id/p7fgqe/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Aplikace léků proti bolesti na předpis bez analgetické složky v kolektivních sportech na příkladu volejbalu
Lisa HAGER -
Dopady umělé diferenciace na trhu s léčivy
Veronika Karásková -
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Michaela Bc. Vondráková -
Právní a etická úskalí práce obchodního zástupce ve farmacii při propagaci a prodeji léků vázaných na předpis
Miroslava Roučková -
Marketingové kampaně volně prodejných léků a léků na lékařský předpis
Markéta Fidlerová -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová