Optimalizace a kontrola komunikační strategie léku na předpis (spolupráce se společností Sanofi- Aventis) – Silvie Norková
Silvie Norková
Diplomová práce
Optimalizace a kontrola komunikační strategie léku na předpis (spolupráce se společností Sanofi- Aventis)
Optimization and Control of the Communication Strategy of the Prescription Drug (in cooperation with sanofi-aventis)
Anotace:
Práce se zabývá analýzou analýzou marketingového mixu ve farmacii s detailním zaměřením na propagaci a komunikaci léku na předpis s přihlédnutím k odlišnostem v oblasti volně prodejných léků pro účel optimalizace komunikační strategie léčiv a kontroly při její tvorbě. K dosažení a zpracování cíle práce využívám metody analýzy, metody deskripce a dvou terénních marketingových výzkumů. Práce má pět hlavních …víceAbstract:
The thesis addresses the analysis of the marketing mix in the pharmaceutical industry with a detailed focus on the promotion and communication channels of the prescription drug. The aim is to help a company with a control and optimization of the communication strategy so that it is adapted to the new trends. The differences between the prescription drug and the over-the-counter drug in the aspects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/16208
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2009
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Iva Eretová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/16208
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování na trhu volně prodejných léčivých přípravků a doplňků stravy
Jolana Kozubková -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Aplikace léků proti bolesti na předpis bez analgetické složky v kolektivních sportech na příkladu volejbalu
Lisa HAGER -
Dopady umělé diferenciace na trhu s léčivy
Veronika Karásková -
Analýza marketingového mixu na lék na předpis a na lék bez předpisu v konkrétní organizaci
Michaela Bc. Vondráková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix produktu SNICKERS
Valeriya Kuchuk -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová