Využití buzz marketingu na mezinárodních trzích – Batjargal AMGAA
Batjargal AMGAA
Bachelor's thesis
Využití buzz marketingu na mezinárodních trzích
Buzz marketing usage on international markets
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2009
Accessible from:: 15. 5. 2009
Identifier:
13370
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2009
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
AMGAA, Batjargal. Využití buzz marketingu na mezinárodních trzích. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.