Využití buzz marketingu na mezinárodních trzích – Batjargal AMGAA
Batjargal AMGAA
Bachelor's thesis
Využití buzz marketingu na mezinárodních trzích
Buzz marketing usage on international markets
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2009
Zverejniť od: 15. 5. 2009
Identifikátor:
13370
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AMGAA, Batjargal. Využití buzz marketingu na mezinárodních trzích. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.