Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o. – Bc. Radek Kučera
Bc. Radek Kučera
Bachelor's thesis
Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.
Marketing analysis of Starbucks company s.r.o.
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma „Marketingová analýza společnosti Starbucks s.r.o.“ je zjištění aktuálního stavu marketingové strategie ve společnosti Starbucks s.r.o. a navrhnutí společnosti optimální strategii pro udržitelnost konkurenční výhody na trhu. Práce je rozdělena do tří častí. První část je teoreticko-metodologická část ve které jsou definovány základní marketingové pojmy, které jsou dále …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis on "Marketing analysis of Starbucks company s.r.o." is to determine the current state of marketing strategy in Starbucks s.r.o. and to propose an optimal strategy for the company to sustain a competitive advantage in the market. The thesis is divided into three parts. The first part is the theoretical-methodological part in which the basic marketing concepts are defined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2023
Identifier:
https://is.ucp.cz/th/edrer/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Eliška Smotlachová
- Reader: Ing. Martin Pop, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.
Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Situační analýza vybraného podniku
Hedvika Sobíšková -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová