Lucie Šimíčková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s. r. o.

The Analysis of Marketing Strategy of Company Ohřev Vody s. r. o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se bude zaměřovat na analýzu marketingové strategie společnosti Ohřev vody, s.r.o. Cílem této práce bude analýza strategie společnosti. Důraz bude kladen převážně na zjištění povědomí o značce a produktu ve městě Zlín a jeho okolí a následné návrhy způsobu propagace a zvolení vhodných komunikačních prostředků. Práce bude obsahovat dvě části. Teoretická část bude vycházet z odborné …more
Abstract:
This bachelor thesis will be focused on the analysis of the marketing strategy of company Ohřev vody, s.r.o. The aim of this thesis wiil be the analysis of company´s strategy. Emphasis will be placed mainly on fading brand awareness and product in Zlin and its surroundings and the subsequent proposals of promotion and selection of appropriate communication channels. Thesis will be formed by two parts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 8. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Radek Zmeškal

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Šimíčková, Lucie. Analýza marketingové strategie společnosti Ohřev vody s. r. o.. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe