Vytvoření metodiky Startup Discovery v kontextu současného startupového prostředí – Vojtěch Pavelka
Vojtěch Pavelka
Bakalářská práce
Vytvoření metodiky Startup Discovery v kontextu současného startupového prostředí
Creating a Startup Discovery methodology in the context of the current startup environment
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na řešení problému absence marketingových výzkumů u českých startupů a na návrh metodiky Startup Discovery pro dosažení Product/Market Fit pomocí rychlého ověřování produktů. Práce je rozdělena do tří částí – teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část práce se zabývá definicí pojmů startup, financování startupů, marketingový výzkum, vize, strategie a prototyp. Analytická …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on solving the problem of the lack of marketing research in Czech startups and on creating a Startup Discovery methodology for achieving Product/Market Fit through rapid product validation. The thesis is divided into three parts – theoretical, analytical and proposal. The theoretical part of the thesis deals with the definition of the terms startup, startup financing, marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
- Oponent: Michal Mervart, MBA
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of product adoption and prediction of customer churn
Ľudmila Lenková -
Applying the Product Management best practices in an IT start-up
Ion Capatina -
Tvorba UX strategie vznikajícího produktu
Anastasia Babina -
Sociální kapitál podnikového prostředí jako významný lidský zdroj při naplnění vize a strategie podniku
Alena Přibylová -
Vize jako nezbytný základ tvorby strategie podniku
Jakub Vácha -
Využívání firemní vize ve vybrané organizaci
Jan Panuš -
Analýza vize a mise
Nikola Klepáčková -
Rituál Vision quest v České republice
Nicola MACHALOVÁ