Efektivita retenčného marketingu mobilného operátora Orange na Slovensku – Marek Fišera
Marek Fišera
Bakalářská práce
Efektivita retenčného marketingu mobilného operátora Orange na Slovensku
Efektivita retenčního marketingu mobilního operátora Orange na Slovensku
Anotace:
Práce zkoumá efektivitu retenčního marketingu mobilního operátora Orange Slovensko, přičemž jejím cílem je určit, do jaké míry jsou úspěšné jednotlivé nástroje a od jakých faktorůh závisí udržení zákazníka. V teoretické části představuje autor formy retenčního marketingu, historický vývoj trhu mobilních operátorů na Slovensku a portfolio Orange Slovensko.Pomocí kvantitativního výzkumu s primárním sběrem …víceAbstract:
This thesis explores the effectiveness of retention marketing of mobile network operator Orange Slovensko with the aim to determine to what extent the marketing instruments are successful and which factors influence customer retention rate. In the theoretical framework author describes forms of retention marketing, the historical development of the mobile network operators market in Slovakia and the …víceAbstract:
Práca skúma efektivitu retenčného marketingu mobilného operátora Orange Slovensko, pričom jej cieľom je určiť, do akej miery sú úspešné jednotlivé nástroje a od akých faktorov závisí udržanie zákazníka. V teoretickej časti predstavuje autor formy retenčného marketingu, historický vývoj trhu mobilných operátorov na Slovensku a portfólio Orange Slovensko.Pomocou kvantitatívneho výskumu s primárnym zberom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71882
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2018
- Vedoucí: Zdeněk Vondra
- Oponent: Martin Lisý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71882
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
Le lancement de La Poste Mobile
Radka VÍTEČKOVÁ -
Analýza a porovnanie technológií poskytujúcich dátové služby mobilných operátorov
Igor Košík -
Kombinácia simulačných metód a metód viackriteriálneho rozhodovania pri volbe taríf mobilných operátorov z hľadiska firmy
Terézia Millová -
Retencia zamestnancov vo vybranej spoločnosti
Veronika Haverová