Michaela MURKOVÁ

Bakalářská práce

Výstavy a veletrhy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO

Exhibitions and fairs as a communication tool of ZLINEXPO company
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá jednotlivými kroky přípravy veletrhu z pohledu organizátora. Teoretická část zpracovává odborné literární prameny týkající se marketingové komunikace, veletrhů a výstav a veletržní organizace. Cílem práce je provedení analýzy z předem získaných podkladů v rámci subjektů veletrhu. Praktická část je zaměřena na aplikaci teoretických znalostí na konkrétním příkladu veletrhu …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the various steps of preparation in terms of fair organizer. The theoretical part of the process of professional literary sources for marketing communications, trade fairs and exhibitions and trade fair organization. The aim of this work is an analysis of previously obtained documents under the fair operators. The practical part is focused on the application of theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13523

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2010
  • Vedoucí: Bc. Michal Malota

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MURKOVÁ, Michaela. Výstavy a veletrhy jako nástroj komunikace firmy ZLINEXPO. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.