Marketingový výzkum kvality služeb ČSOB pojišťovny – Bc. Barbora Najbrtová
Bc. Barbora Najbrtová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum kvality služeb ČSOB pojišťovny
Marketing research quality of service ČSOB insurance company
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení významu marketingového výzkumu, popis jeho metod, částí a druhů. Poslední kapitola teoretické části práce je věnována popisu výzkumné metody mystery shopping. V praktické části je popsána historie a současnost ČSOB Pojišťovny, u které jsem mystery shopping prováděla. Úkolem bylo zjistit kvalitu poskytovaných služeb …víceAbstract:
My bachelor work is divided into two parts. The theoretical part is focused on definition of marketing research, description of its methods, parts and types.The last chapter describes research metod, mystery shopping. In the practical part there is described history and present of ČSOB insurance company. The mystery shopping was realized at this company. The aim of this was to ensure a quality of services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Josef Novotný, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Najbrtová, Barbora. Marketingový výzkum kvality služeb ČSOB pojišťovny. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Kateřina Holubová -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Tereza Woznicová -
Využití metody Mystery Shopping při hodnocení služeb banky
Tereza Kvášová -
Mystery Shopping ve vybrané pražské restauraci
Mario Zajíček -
Mystery shopping ve vybraných maloobchodních jednotkách
Eliška Balková -
Mystery shopping
Kateřina Dušková -
Mystery shopping - realizace konkrétního projektu
Kateřina Bayerlová