Bc. Barbora Najbrtová

Bakalářská práce

Marketingový výzkum kvality služeb ČSOB pojišťovny

Marketing research quality of service ČSOB insurance company
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení významu marketingového výzkumu, popis jeho metod, částí a druhů. Poslední kapitola teoretické části práce je věnována popisu výzkumné metody mystery shopping. V praktické části je popsána historie a současnost ČSOB Pojišťovny, u které jsem mystery shopping prováděla. Úkolem bylo zjistit kvalitu poskytovaných služeb …více
Abstract:
My bachelor work is divided into two parts. The theoretical part is focused on definition of marketing research, description of its methods, parts and types.The last chapter describes research metod, mystery shopping. In the practical part there is described history and present of ČSOB insurance company. The mystery shopping was realized at this company. The aim of this was to ensure a quality of services …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Josef Novotný, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Najbrtová, Barbora. Marketingový výzkum kvality služeb ČSOB pojišťovny. Pardubice, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků